בורגראנץ' מסיים ההתקשרות עם באומן-בר-ריבנאי

בורגראנץ' מסיים ההתקשרות עם באומן-בר-ריבנאי
רשת המזון המהיר בורגראנץ' מסיימת את ההתקשרות עם משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.  כך נודע ל-NRG מעריב. זאת, כחודש מאז רכש איש העסקים יוסי חושינסקי את השליטה בבורגראנץ' מידי חברת פז. תקציב הפרסום מוערך בכ-7 מיליון שקל בשנה. 

עוד נודע, כי החברה החליטה לסיים את ההתקשרות שלה עם משרד יחסי הציבור בר תקשורת. בתוך כך, בוטל לאלתר קמפיין פרסומי לבורגראנץ' שתוכנן ל-2006, ושנאמד במאות אלפי שקלים. הקמפיין היה אמור לכלול  סרטים, הפקות משותפות והשקה של מוצרים חדשים.

חניכת החנות החדשה בקניון מלחה בירושלים היתה שיתוף הפעולה האחרון בין באומן-בר-ריבנאי לבורגראנץ'. "זה נראה כמו מהלך טבעי", אמר גורם בבאומן בר ריבנאי בתגובה. "יוסי רוצה ללמוד את השוק. עשינו עבודה מדהימה בבורגראנץ'".

עוד נודע, כי חושניסקי נערך לביצוע רה-ארגון כולל במטה החברה, שיכלול עוד פיטורים והחלפה של פונקציות בכירות. זאת לאחר שיותר מרבע מעובדי המטה של החברה פוטרו במסגרת תוכנית התייעלות שהוא מפעיל.

גורם המקורב לחושינסקי אמר: "הרשת צריכה כיוון אסטרטגי, לכן אין צורך במשרד פרסום. יש בזה הגיון. כשחברה עושה רה-ארגון היא צריכה שהות למחשבה. יכול להיות שבעתיד הם ישובו לשתף פעולה".

משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי היה אחראי על השקות מוצרים כמו ה"קומבינה" ו"מיני ראנץ'". בר תקשורת ליווה את החברה ב-8 השנים האחרונות וטיפל גם בהשקות מוצרים וגם בטלטלה שעברה החברה עם התפטרותם של המנכ"ל יוסי לובטוןן וסמנכ"ל השיווק סביון בר סבר, בעקבות סכסוך בין לובטון לצדיק בינו, הבעלים הקודמים של הרשת.

בינואר האחרון נמכרה רשת בורגראנץ' מחברת פז (שבשליטת צדיק בינו) לאיש העסקים יוסי חושינסקי, השותף (בין היתר) ב-10% מרשת טיב טעם. ימים ספורים לאחר השלמת עסקת הרכישה התפטרו מיוזמתם מנכ"ל בורגרראנץ' שמואל אפל וסמנכ"לית השיווק חגית קמין. במקומו של אפל מינה חושינסקי לתפקיד מנכ"ל החברה את אחיו הצעיר רמי אלעד.

יוסי חושינסקי מסר בתגובה: "אין תגובה".