הום סנטר משיקה את המותג MY HOME

הום סנטר משיקה את המותג MY HOME


רשת הום סנטר מדווחת על עלייה של למעלה מ-10% במכירות הסניפים ביל"ו וחיפה, בהם השיקו לפני כמה חודשים את הקונספט MY HOME– דירה מעוצבת עד אחרון הפריטים אותם ניתן למצוא אחר כך בתוך החנות בכל הצבעים, החל ממנורות ועד לספות ולמיטות.



לדברי דוד ביקובסקי, מנכ"ל הום סנטר, הסל הממוצע עלה ב-30%. "וכל זאת בלי שהשקענו שקל בפרסום. מדובר בהחדרה שקטה בינתיים, אנשים עדיין לא באים לרהט את הבית בהום סנטר. בסניפים בהם פועל הקונספט אנחנו רואים כי מי שבא לקנות חפצי פרזול יוצא גם עם חפצים לבית לאחר שראה אותם בדירה לדוגמה".



השבוע השיקה הרשת את הדירה המעוצבת בסניף בגעש. עד סוף 2007 יהיו 7-4 סניפים בהם יושק הקונספט, כשהסניף הבא בו תוצג דירה לדוגמה הוא הסניף במודיעין. ההשקעה בקונספט החדש נאמדת ב-9 מיליון שקל.



בהיערכות לשרות הטוטאלי הקימה הום סנטר מערך שרות מורחב ומקצועי, הכולל אמצעי הובלה, בעלי מקצוע מהשורה הראשונה ובכלל זה, יועצי עיצוב בכל התחומים וכן בעלי מקצוע בתחומים נגרות, ריצוף, חשמל, צביעה טייח ואינסטלציה ועוד.



לדברי ביקובסקי, ההיערכות להשקת MY HOME כוללת התקשרויות חדשות עם קשת רחבה מאוד של ספקים בתחום הריהוט ועיצוב הבית, בהם יצרני ריהוט משוודיה, דנמרק, איטליה, ספרד, ארה"ב וכן ספקים בעלי יחוד מהמזרח.