GO UNDER תייצר ותשווק גם לגברים

GO UNDER תייצר ותשווק גם לגברים

חברת GO UNDER המתמחה בייצור ושיווק בגדי ים והלבשה תחתונה לנשים, תיכנס בקיץ הקרוב לראשונה, לתחום הלבשה תחתונה לגברים.
 
במסגרת כניסתה לתחום תשקיעה GO UNDER כ- 1.5 מיליון דולר בהשקת והחדרת קולקציית הגברים. הקולקציה תכלול מגוון רחב של דגמים.המוצרים ישווקו החל מחודש מאי 2007 בלמעלה מ- 200 נקודות מכירה, ביניהם: ברשת אפרודיטה, ברשת המשביר החדש לצרכן, ונקודות מכירה פרטיות.
 
את מסע הפרסום של הקולקציה החדשה של GO UNDER נבחר להוביל הפרזנטור החדש של המותג, הכדורגלן לשעבר ואיש העסקים בהווה חיים רביבו. במסגרת ההסכם יקבל רביבו 200 אלף דולר לעונה. 
 
GO UNDER  תצא במסע פרסום בהיקף רחב הנאמד בתקציב של 350 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום "אופטימום". במסגרת הקמפיין יככב רביבו לצד הפרזנטורית של המותג רותם סלע, בסרטון טלוויזיה, שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ובמגזינים ובקטלוג המותג.
 
לדברי אלברט נאקרי מבעלי GO UNDER : "מסקרים ומקבוצות מיקוד שערכנו עולה כי קיים וואקום בשוק ההלבשה תחתונה לגברים בישראל". לדבריו: "בשנים האחרונות עובר שוק ההלבשה התחתונה לגבר תהליך של שינוי. הצרכן הישראלי מתגלה בעל מודעות עצמית גבוהה לטיפוח הגוף והאסתטיקה".
 
לדבריו: "שוק ההלבשה תחתונה לנשים במקום אחר לגמרי, קיימות היום למעלה מ- 10 רשתות מובילות של הלבשה תחתונה לנשים אשר ממוקמות בקניונים כקונספט עצמאי, ומחזיקות למעלה מ- 30 מותגים ואילו הלבשה תחתונה לגבר חסרה הן כרשתות קמעונאיות והן כמותגים. 
 
להערכת נאקרי בשנת הפעילות הראשונה תמכור GO UNDER עשרות אלפי פריטים לגבר. מכירות המסתכמות בלמעלה מ- 5 מיליון ₪.