ריפליי מתכננת לפתוח רשת חנויות בישראל

ריפליי מתכננת לפתוח רשת חנויות בישראל

בלעדי: ריפליי מתכננת לפתוח רשת חנויות בישראל
החברה העולמית פועלת להעברת הזיכיון לייבוא המותג לחברת אמ.ג'י.אס, יבואנית דיאדורה וסקצ'רס. מצדה זאבי, המייבאת כיום את המותג לארץ, מנהלת הליכים משפטיים מול ריפליי העולמית, בניסיון למנוע את המהלך


חברת האופנה האיטלקית REPLAY, מתכננת להקים בישראל רשת חנויות של המותג. אלא שהדרך להרחבת פעילות המותג בישראל עוברת בין כותלי בית המשפט. בעלת הזיכיון לייבוא המותג לישראל, מצדה זאבי, נמצאת בהליך משפטי מול החברה, שמנסה להעביר את הזיכיון למותג לידי חברת אמ.ג'י.אס, יבואנית המותגים סקצ'רס, דיאדורה ואדידס בישראל.
 
זאבי מייבאת את המותג לארץ מזה כ-15 שנה והיא חתומה על חוזה מול ריפליי העולמית גם לשנים הקרובות. היא מפעילה בישראל שתי חנויות של המותג, הממוקמות בקניון רמת אביב ובכיכר המדינה, ומשווקות ג'ינסים, מעילים וחולצות של ריפליי. בנוסף, משווק המותג לעוד 250 נקודות מכירה בארץ.
 
זאבי מחזיקה בזיכיון למותג בתחום הביגוד, ואילו את מותג הנעליים ריפליי מייבאת לארץ חברת י.א.שיווק והפצת מוצרי ספורט, שבבעלות יוסי אשכנזי.
 
ריפליי נחשב למותג יוקרתי ובעל מיצוב גבוה במיוחד. זאבי קיבלה מהחברה העולמית אישור לבצע בקולקציית הג'ינסים שינויים עיצוביים ולתת לה את המראה הייחודי שלה.
 
אלא שהמיצוב הגבוה והמחירים היקרים איפשרו רק למעטים לרכוש את המותג. מחירי קולקציית הג'ינסים נעים בין 800 שקל ל-1,800 שקל. כעת רוצה החברה להרחיב את הפעילות בארץ ועל כן היא מנהלת מגעים מול אמ.ג'י.אס. אם יגיעו המגעים לכדי חתימה על חוזה, צפוי ריפליי להפוך ממותג לעשירים בלבד, לכזה הפונה למאס מרקט. במקרה כזה, המחירים יוזלו ויהיו קרובים לרמת המחירים של דיזל, המיצוב ישתנה וכך גם הקולקציות המיובאות ארצה. 
 
ריפליי הבינלאומית היא חברה פרטית שהוקמה בשנת 1978 על ידי קלאודיו בוזיאול. מנתונים שמפרסמת החברה, מחזור המכירות שלה בשנת 2005 עמד על 326 מיליון אירו, גידול של 41% לעומת 2004.
 
אמ.ג'י.אס מייבאת לארץ בעיקר מותגי ספורט, ומלבד אדידס, סקצ'רס ודיאדורה, היא משווקת גם את קונברס, ארנה והיי טק.  
 
מצדה זאבי מסרה בתגובה לידיעה: "הנושא נמצא בהליך משפטי ואינני מוכנה לדבר מעבר לזה". מאמ.ג'י.אס נמסר: "אין תגובה".