רמי לי משיקה מותג לתינוקות

רמי לי משיקה מותג לתינוקות

רשת רמי לי נכנסת לשוק התינוקות, ומשיקה את המותג החדש "BABY by rami lee", בהשקעה של 1.5 מיליון שקל.



המותג החדש יציע בגדים אופנתיים לתינוקות מגיל אפס ועד גיל שנתיים, וישווק ב-24 סניפי הרשת ברחבי הארץ, בקונספט של חנות בתוך חנות.



המותג החדש יציג 100 דגמים, שיחשפו בהדרגה במהלך העונה הראשונה, ויחולקו לשלוש קולקציות בסיסיות: NEW BORN ,FASHION ,BASIC.



המותג מצטרף למגוון המוצרים, ברשת שמציעה ללקוחותיה אבזור לתקופת ההיריון ועד אחרי הלידה.