פרזנטורית חדשה לניין ווסט העולמית

פרזנטורית חדשה לניין ווסט העולמית

הפריזנטורית החדשה של ניין ווסט העולמית היא הסופר מודל נטשה פולי. פולי תככב בקמפיין אביב/קיץ 2007 של ניין ווסט בישראל.


במסגרת הקמפיין הבינלאומי של ניין ווסט, שיעלה במרץ 2007 ברחבי העולם, השקיעה חברת סופר ברנדס מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל, במסע פרסום רחב עם הדוגמנית החדשה. הקמפיין ייערך ע"י משרד הפרסום אדלר חומסקי בתקציב של חצי מיליון דולר. בימים אלה ניתן לראות את פולי מתנוססת במימדי ענק על קיר הפרסום, שבצומת הראשית של חיפה, קיר החוצות בגודל 250 מ"ר הוא המהלך הראשוני בפתיחת קמפיין הקיץ.
 
לדברי גל פרלמן, מנהל מותג ניין ווסט בישראל, השנה החליטו בחברת ניין ווסט לשנות את תדמית המותג לקו נקי יותר, חדשני וקלאסי ובחרו בסופר מודל נטשה פולי, מאחר והיא משדרת קלאסיות, רעננות ואופנה.
 
פולי, בת ה21, החלה את דרכה בדוגמנות בגיל 17 והספיקה לככב בקמפיינים של דולצ'ה וגבאנה, גוצ'י, רוברטו קוואלי ולואי ויטון. בנוסף, הופיעה בשער של מגזין "ווג" כ-6 פעמים והווג הצרפתי הכתיר אותה שלוש פעמים כמכתיבת הדרך בכל הנוגע לסגנון וסטייל.
 
חברת ניין ווסט האמריקאית מתמחה בייצור ושיווק נעלים ואביזרי אופנה  לנשים. החברה מחזיקה 10% משוק נעלי הנשים בארה"ב ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום אביזרי האופנה. בישראל, מונה הרשת כיום 16 חנויות דגל בפריסה ארצית. כמו כן משווקת הרשת את מותגי האופנה הבינלאומיים של אמפוריום, באמפוריום דיוטי פרי שבנתב"ג ובחנויות הנעליים המובחרות ברחבי הארץ.