רשת קפה ג'ו רשמה גידול משמעותי

רשת קפה ג'ו רשמה גידול משמעותי

רשת קפה ג'ו, בבעלות דיוויד קליין ודב גולדפרב, מציינת עשור עם הכנסות של 100 מיליון שקל ב-2006, גידול של 47% בהשוואה ל-2005, בה עמד מחזור המכירות של הרשת על 68 מיליון שקל.
הגידול הוא תוצאה של התרחבות הרשת בשישה סניפים ב-2006 ושל עלייה בהיקף הפעילות של הסניפים הקיימים. סניף קניון איילון הניב את ההכנסה החודשית הממוצעת הגבוהה ביותר שעמדה על 900 אלף שקל. ואולם, לדברי קליין, סניף שכונתי שהניב הכנסה נמוכה יותר, עשוי להיות עם רווח משמעותי הרבה יותר בשל הוצאותיו הנמוכות באופן יחסי.



הרשת מונה כיום 30 סניפים, מתוכם מצוי סניף אחד בבעלות ישירה של הרשת והיתר בבעלות זכיינים. ב-2007 תפתח הרשת 12-15 סניפים נוספים בתל-אביב, חיפה, ירושלים, בצומת ראם ובמודיעין.



כחלק ממגמת החדשנות משיקה הרשת תערובת חדשה לקפוצ'ינו מתקתק. בנוסף, כחלק מטרנד הבריאות, הרשת מעשירה את התפריט במנות טופו, הודו וסלט עם גרנולה. "60% מהלקוחות הם קהל קבוע, ולכן צריך לחדש את התפריט. מעבר לכך, יותר ויותר אנשים שבאים אלינו מחפשים אוכל בריאותי", מסביר קליין.



לדבריו, מגמת הרשת ב-2007 היא להרחיב את התפריט כך שיכיל יותר ארוחות בדומה ל"דיינר" האמריקני. "הבסיס יהיה קפה אבל אנחנו רוצים לתת לקהל אופציה לאכול".



תקציב הפרסום של הרשת ב-2007 יעמוד על 1.5 מיליון שקל.



בית הקלייה בחולון, המצוי אף הוא בבעלות קליין וגולדפרב, סיים את 2006 עם הכנסות של 30 מיליון שקל, גידול של 50% בהשוואה ל-2005. בית הקלייה מספק קפה לסניפי הרשת ולרשת מלונות דן תחת המותג "קפה ג'ו" וללקוחות נוספים תחת פרייבט לייבל. קליין צופה גידול של 30% בהיקף פעילות של בית הקלייה בשנת 2007 ומסביר, כי בבית הקלייה קיים פס ייצור אוטומטי המאפשר להכפיל את התפוקה מבלי להגדיל את ההוצאות.