רונית רפאל מתרחבת בחו"ל

רונית רפאל מתרחבת בחו"ל

רשת טיפולי היופי והקוסמטיקה רונית רפאל מקימה שני מרכזים חדשים בחו"ל, ומשקיעה מיליון דולר בהתאמת הפעילות הישראלית לפעילות הבינלאומית.



לפני כשנה וחצי פתחה רפאל בהשקעה של עשרות מיליוני דולרים  מרכז יופי בג'נבה הפועל תחת השם L.Raphael, ובמהלך 2007 ייפתחו שני סניפים נוספים בחו"ל – בוורביה שבשוויץ ובלונדון.


בכוונת רפאל להתפרש על פני עשרים מרכזים ברחבי אירופה במהלך חמש השנים הקרובות.



רפאל מציינת כי עיקר ההשקעה התדמיתית בחו"ל מתבטאת ביחסי ציבור ופחות בפרסום. לדבריה, אחד הקשיים עמם התמודדה בהקמת המרכזים בחו"ל היה קבלת האישורים הנחוצים לשימוש במבנים, בהם השקיעה הרשת הון עתק. "תהליך הלמידה שלי היה קשה, והלקח הוא שכאשר רוצים להתרחב בחו"ל צריך להיעזר באנשי המקצוע המקומיים, ולא באנשי מקצוע ישראליים".



על מנת ליצור תיאום בין פעילות הרשת בארץ לזו שבחו"ל, תפעל הרשת תחת הסיסמה Ronit Raphael – Science of beauty, וצבעי המותג יוחלפו מירוק לכתום. קו מוצרי הקוסמטיקה תחת המותג  L.Raphael המשווק כיום בשוויץ, ישווק בישראל החל מקיץ 2007.



בדומה לפעילות בחו"ל, תתמקד מעתה הרשת בטיפולים קוסמטיים אסתטיים וטיפולי אסתטיקה רפואית, ותפסיק להציע כירורגיה הפלסטית וניתוחי עיניים כחלק מסל השירותים הקבוע.



לדברי רפאל, הרשת בישראל ובעולם תתפתח בעתיד על פי שני מודלים: Town& Country, כאשר המרכזים העירוניים יציעו טיפולי אסתטיקה קצרים, בעוד המרכזים הכפריים יפעלו כמלונות המעניקים טיפולים בני שבוע ימים. עלות שבוע טיפולים תנוע בין 40 ל-50 אלף פרנק שוויצרי.



במרכזי רונית רפאל בישראל ביקרו ב-2006 למעלה מ-150 אלף לקוחות, כאשר הוצאה ממוצעת למבקר היא כ-2,000  שקל, לא כולל טיפולי כירורגיים. כ-30% מהטיפולים מבוצעים בגברים, 25% בבני נוער והשאר בנשים.