מיתוג מחדש לרשת בורגראנץ'

מיתוג מחדש לרשת בורגראנץ'

בורגראנץ' החלה במהלך אסטרטגי של מיתוג מחדש, שינוי ורענון של הרשת. כחלק מתהליך זה מבצעת החברה שדרוג של כל סניפיה.


בימים אלו הסתיים עיצובו מחדש של הסניף הוותיק בדיזינגוף סנטר בעלות השקעה של 1,300,000 שקל. סניף זה משתרע על-פני שתי קומות ומהווה אחד מסניפי הדגל של בורגראנץ'.


במסגרת המהלך עוצב מחדש ברוח ערכי המותג גם לוגו החברה.


בשדרוג הסניפים מחדש, מובילה הרשת טרנד חדש בשוק המזון המהיר ומציעה ללקוחותיה מקום בילוי באווירה חדשנית וצעירה, עם צורות ישיבה שונות ומגוונות המותאמות אישית לכל קהל יעד.
עיצוב הסניף החדש מאופיין בקו צעיר,דינאמי וחם יותר, הצבעים כהים יותר וסגנון התאורה עמום להעצמת החוויה.


תהליך עיצוב הסניפים צפוי להסתיים בשנת 2009.


כמו-כן ממשיכה הרשת במהלך השיווקי של פיתוח והרחבת התפריט עם מוצרים ייחודיים המותאמים לקהלי מטרה שונים, ביניהם: סלטי"ראנץ' שף" אשר פותחו ע"י השף ישראל אהרוני ועשירים מאוד במרכיביהם, וארוחת extra לאנץ' המתאימה במיוחד לסטודנטים וחיילים. מוצרים אלו כבר זכו להצלחה רבה בקרב לקוחות החברה.