תכשיטי מילר משקיעה 800 אלף ש' בקולקציה חדשה

תכשיטי מילר משקיעה 800 אלף ש' בקולקציה חדשה

רשת תכשיטי היוקרה מילר משיקה קולקציות חדשות לקראת אביב/קיץ 2006 בהשקעה של 800 אלף שקל.


ההשקה מגובה באירוע ללקוחות בסניפי הרשת, וכן בקטלוג, קמפיין שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ודיוור ישיר לקהל הלקוחות. את הקמפיין מובילה עונה שנייה הדוגמנית הישראלית לירז מסילתי


לדברי חיים מילר, מבעלי הרשת, "הקשר הישיר עם קהל לקוחותנו הוא ערך ראשון במעלה, אותו אנו מטפחים לאורך השנה כולה באמצעות אירועים ייחודיים, פנייה ישירה ללקוחות ומגוון הטבות.


הקמפיין מהווה המשך של קמפיין החורף, ומשתמש באותה שפה מקורית בעולם התכשיטים המקומי: הצבע לבן, הסגנון חו"ל. "דרך הקמפיין אנו משדרים ניקיון, יוקרה ואלגנטיות באווירה עתידנית, אך גם יוצרים דרמה", אומרים במשרד הפרסום "ברוקנר-נטע", שמנהל את הקמפיין.


רשת תכשיטי "מילר", בבעלותם של חיים ומוניקה מילר, הוקמה לפני 28 שנה ומונה חמש חנויות. הרשת מציעה את תכשיטי היוקרה של מעצבי העל הבינלאומיים אורלנדו אורלנדיני, רוברטו קוין, פיירו מילאנו, מרקו ביצ'גו , מאטיולי ופונטה וקיו, מורלטו, רוברטה פורטי וכן תכשיטים בעיצוב סטודיו "מילר" – בית העיצוב הפרטי של הרשת.