Women Only מעלה קמפיין חדש בהשקעה של 3 מיליון שקל

Women Only מעלה קמפיין חדש בהשקעה של 3 מיליון שקל

Women Only, המתמחה בהלבשה תחתונה במידות גדולות, מעלה קמפיין חדש בערוצים 2 ו-10, ובעיתונות הנשים, למשך כשלושה שבועות. עלות הפקת הקמפיין, כולל הסרטון הפרסומת והפרסום בעיתונות, עומדת על שלושה מליון שקלים. לקראת הקיץ יעלה גם קמפיין באתרי האינטרנט במסגרת הקמפיין הנוכחי.


צילומי סרטון הפרסומת, נערכו בבית פרטי בשכונת נווה צדק בתל אביב, בהשתתפות הדוגמנית הפולניה קסיה גי, מסוכנות קארין מודלס. הסרטון מציג אישה המוצאת עצמה לבד במיטה בבוקר, לאחר שבן זוגה לאותו לילה, עזב. הבחור השאיר מכתב פרידה, הדליק את דוד המים, הכין קפה וקרואסונים והאכיל את הכלב. אבל- לא הוריד את קרש הישיבה בשירותים! סיסמת הקמפיין היא: "הגבר שלך חייב להתאים לך ב- 100 אחוזים, כמו החזייה שלך".


רשת Women Only בבעלות רוני יגרמן, הוקמה בשנת 2003 והיא מונה 20 סניפים המהווים היום את הפתרון היחידי כמעט להלבשה תחתונה עבור נשים ממידה C ומעלה. 


החנויות מתהדרות בעיצוב חנות ייחודי עם תאי הלבשה גדולים ומרווחים ופינות ישיבה. הרשת מציעה למעלה מ- 80 מידות של חזיות לבחירה בעיצוב קלאסי,אלגנטי, סקסי וצעיר.


הרשת בודקת אפשרות להתקשרות  עם זכיינים בארה"ב למטרת הקמת רשת במותג וומן אונלי גם בארצות הברית.