הזכיין הראשי של לי קופר בישראל במו"מ עם המעצבת גלית לוי להקמת רשת אופנה תחת שמה

הזכיין הראשי של לי קופר בישראל במו"מ עם המעצבת גלית לוי להקמת רשת אופנה תחת שמה
גידי גולדפינגר, בעלי קונספט שיווק, זכיינית מותג הג'ינס לי קופר, במגעים ראשונים עם המעצבת גלית לוי להקמת רשת אופנה תחת המותג גלית לוי. כך נודע ל"גלובס".

פעילות האופנה הנוכחית של גלית לוי מתמקדת בתחום שמלות הכלה ושמלות הערב, והיקפה כ-15 מיליון שקל. לפני עשר שנים החלה לוי את פעילותה, ולאחרונה אף הכניסה חלק מהקולקציה להרודס בלונדון. כמו כן סיפקה לאחרונה שמלות ערב ללקוח מערב הסעודית בהיקף של כמיליון שקל, לאחר שהציגה את הקולקציה בשואו רום בניו יורק.

הקו שמתכננת גלית לוי במסגרת רשת האופנה שהיא פועלת להקים הוא "אלגנטי זרוק". היא נכנסת עתה גם לתחום בגדי הים, שישווקו במסגרת חברת אקספוז שהקים גידי גולדפינגר עם חברת בגדי הים קורל.

גולדפינגר יחזיק השליטה בחברה המשותפת- 51% – ואילו קורל, שבבעלות אמיר הברפלד, תחזיק 49%. צפי המכירות לשנת הפעילות הראשונה הוא כ-40 מיליון שקל.

קונספט שיווק שבשליטת גידי גולדפינגר רשמה בשנתיים האחרונות צמיחה חזקה. היקף הפעילות ב-2004 הסתכם ב-125 מיליון שקל, בהשוואה ל-92 מיליון שקל ב-2003. הרווח הנקי שרשמה הוא 15 מיליון שקל לפני מס.


לי קופר בישראל נחשב לשיאן בנתח שוק מקרב זכייני לי קופר בעולם. נתח השוק של המותג בישראל עומד השנה על כ-19% על פי ההערכות.

בדירוג המותגים השנתי של "גלובס" הצליח לי קופר להתברג למקום השני כמותג אופנה לנוער אחרי פוקס, ואף קטף לראשונה את התואר – החברה שנתפסת כטובה ביותר בקרב הנוער לשנת 2005.

לאחרונה השיקה קונספט שיווק רשת לבגדי גלישה תחת השם בלובירד. לפיתוח הרשת היא משתמשת ב-25 מיליון שקל שהוזרמו אליה על-ידי קרן פימי, שנכנסה כמשקיעה בחברה. לצורך הקמת הרשת הצטיידה החברה במספר מותגי גלישה, לרבות ריפקורל שנרכש מחיים סקאל וכן זיכיון על המותג נו פיר.


בפני גולדפדינגר עומד אוסף משימות די כבד לטווח הבינוני, כך שישנה סבירות נמוכה לכך שעסקה תתבצע כבר בטווח הקרוב. בתוך כך מנהלת גלית לוי מגעים בנושא הקמת רשת האופנה גם עם מתאים לי ופוקס, שלאחרונה סיכם הסכם עקרוני לרכישת 51% מרשת אירית שבבעלות אירית סימון.