הדוגמנית לירז דרור תוביל את קמפיין Tag Woman לאביב-קיץ 2006

הדוגמנית לירז דרור תוביל את קמפיין Tag Woman לאביב-קיץ 2006

רשת האופנה Tag Woman משנה כיוון. הרשת בחרה בדוגמנית בת ה-15 לירז דרור להוביל את קמפיין אביב-קיץ 2006 שהיא מעלה, תמורת סכום של 35 אלף דולר. היקף ההשקעה בקמפיין כולו עומד על 450 אלף דולר.


לירז דרור הספיקה להשתתף בקמפיינים למותגי אופנה בינלאומיים, כגון טרוסרדי וולנטינו והצטלמה למגזינים יוקרתיים כמו ווג ומארי קלייר. היא תחליף את הדוגמנית הצ'כית הבינלאומית ויארה שוטרטובה, שהובילה את קמפיין Tag Woman שלוש עונות ברציפות.


לדברי אילן לוי, מנכ"ל Tag Woman, "הבחירה בדוגמנית אנונימית הינה הצהרה של מותג חזק שאינו מתבסס על עוצמתה של פרזנטורית מוכרת, אלא בוחר ובונה פרזטורית בהתאם לערכי המותג".


קמפיין Tag Woman יעלה תחת הסיסמא: "אופנתי ייחודי וסקסי", ויכלול שילוט חוצות, שלטי קיר, עיתונות, וכן פעילות קידום מכירות.


רשת Tag Woman, המונה כיום 22 סניפים בפריסה ארצית, פונה לנערות ונשים צעירות בגילאי 35-15.