כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות קפה גרג
קפה ג'ו_GO
עמית - GO
זכיינות רוזה אקספרס
זכיינות ג'וני קריספי
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות אספרסו בר
זכיינות אינגליש קייק
זכיינות סחוט
זכיינות טוי בוקס
זכיינות אושי אושי
זכיינות ענק המחשבים
זכיינות קפנטו
זכיינות איי לק
זכיינות לחם ארז

המשביר לצרכן פותחת מחלקות הלבשה תחתונה לגבר

25/12/2006

רשת המשביר החדש לצרכן פותחת באמצעות זיכיון מחלקת הלבשה תחתונה לגבר, של מותגי יוקרה בינלאומיים. לאחרונה נפתחה המחלקה הראשונה ברשת, בסניף המשביר החדש לצרכן ברמת אביב ובהמשך ייפתחו בסניפי דגל נוספים, ביניהם בקניון מלחה, באילת, בקריון ועוד.

הזכיין שקיבל להפעיל את תחום זה הנו חברת HIM המתמחה בייבוא ושיווק מותגי הלבשה תחתונה בינלאומיים. המחלקה ברשת המשביר לצרכן תשווק את המותגים המובילים בתחום הלבשה תחתונה לגבר, ביניהם: פולו ראלף לורן, קלווין קליין, ליוו'יס, פומה, Punto Blanco, Olaf Benz Magic Silk ועוד.

המחלקה תשווק מוצרי בייסיק לגבר כמו: תחתוני בוקסר, תחתון חוטיני, תחתון טנגה, תחתוני פושאפ לגבר, גופיות, טי שרטים ועוד. כמו כן תשווק המחלקה פריטי אופנה כמו: חלוקי משי, מגבות, תיקי רחצה לים ועוד.

לדברי אסף בן דב, מנכ"ל משותף ברשת המשביר החדש לצרכן: "מבדיקות שוק שערכנו עולה כי באזורים ברמה סוציו אקונומית גבוהה, קיים צורך בפתרונות לגברבתחום ההלבשה התחתונה ומענה מושלם באופנתיות ובנוחות בקטגוריה זו".

לדבריו, "רשת המשביר החדש לצרכן החליטה להשקיע במחלקות לגבר, במטרה שיציעו מגוון רחב שלהלבשה תחתונה לגבר. המחלקות יפתחו רק בסניפים הממוקמים באזורי יוקרה".

עוד מסר בן דב כי המחלקה מציעה גם מגוון רחב של מתנות לגבר ולשם כך מחזיקה קופסאות מהודרות, כרטיסי ברכה ואריזות שי אופנתיות.

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 3 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

בעל רשת? פרסם את העסק שלך כאן!

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם

  אודות Ι זכיין Ι זיכיון למכירה Ι זכיינות למכירה Ι זכיינים Ι זכיינות בתי קפה Ι זיכיונות Ι ספר נהלים Ι זכיינות ארומה Ι זכיינות קופיקס Ι זיכיון Ι זכיינות רולדין Ι זיכיון לבית קפה Ι הזדמנויות עסקיות Ι זכיינות Ι  מאמרים Ι מימון Ι צור קשר Ι קוד אתי לזכיינות  Ι חוזה זיכיון Ι הלוואות לעסקים Ι דרושים  Ι שיווק דיגיטלי Ι כנס זכיינות 2014 

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567