קסידי מעלה קמפיין בבולגריה ב- 80 אלף יורו

קסידי מעלה קמפיין בבולגריה ב- 80 אלף יורו

רשת האפונה קסידי עולה בקמפיין חוצות בעלות כוללת של 80 אלף יורו לרגל פתיחת שני הסניפים הראשונים שלה בעיר סופיה שבבולגריה. הקמפיין יכלול שלטי ענק על בניינים בעיר (בגודל של כ- 180 מ"ר), שלטי חוצות, מודעות בעיתונים וקטלוגים שיחולקו במרכזי הקניות המקומיים.


את הקמפיין מובילה הדוגמנית בת ה- 20 גליה מלטסטה, שמשמשת פרזנטורית של החברה זו העונה השניה ברציפות. ברשת מתכוונים לפתוח כשבעה סניפים תוך שלוש שנים במזרח אירופה. קסידי מונה 30 סניפים בפריסה ארצית. הרשת, בבעלות משפחות בן שטרית ושרים, קיימת מאז 1979.