כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות קופיקס
זכיינות סחוט
זכיינות אספרסו בר
קפה ג'ו_GO
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות קפנטו
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות איי לק
זכיינות עידן 2000

גזית גלוב מקימה מרכז קניות של מותגי אופנה בראשל"צ

4/12/2016
גזית גלוב מקימה מרכז קניות של מותגי אופנה בראשל"צ

גם גזית גלוב רוצה להיות אופנתית. חברת הנדל"ן מקימה מרכז מסחרי פתוח במערב ראשון לציון תחת השם G FASHION, שבו יושקעו 170 מיליון שקל. המטרה של גזית היא למשוך למתחם מותגי אופנה בינלאומיים שחסרים לה כיום במתחמים שהיא מפעילה במערב ראשל"צ. במתחם הצמוד מפעילה חברת הנדל"ן את המרכזים G1 ו-G2 ואת הסינמה סיטי, אך שלושתם אינם מתמחים באופנה וכוללים חנויות אאוטלט, סופרמרקטים, והרבה בתי עסק מתחום ההסעדה. הפרויקט יכלול 14 אלף מ"ר - מתוכם 7,000 מ"ר חנויות אופנה והשטח הנותר יכלול בתי קפה, ומסעדות. "במתחם הזה אין לנו סגמנט של אופנה בכלל", אומר ירון אשל, מנכ"ל גזית גלוב ישראל. "אם מחברים את כל המתחמים של G1, G2 והפרויקט החדש, מדובר ב-100 אלף מ"ר של מסחר שאין באף מקום בארץ וכולל בתי קפה, מסעדות, חנויות "עשה זאת בעצמך" (DIY), שירותים ועכשיו גם אופנה". לדבריו, 30% מתיק הנכסים של גזית ישראל הם אופנה, 40% - מסעדות בתי קפה ובילוי והיתר מכילים חנויות DIY וסופרמרקטים. הפרויקט הנבנה יכלול שבע חנויות אופנה של מותגים בינלאומיים שלכל אחד מהם יוקצו 1,000 מ"ר שייבנו כמעין בניין לכל מותג. עד כה חתמה החברה על חוזים עם המותגים נייקי, אדידס, אמריקן איגל ועם רשת הסופרמרקטים סטופ מרקט, שתתווסף לסופרמרקט של רמי לוי שפועל במתחם סמוך. "אלו אחד המקומות היחידים שבהם אני יכול לתת למותג להתבטא איך שהוא רוצה בניראות ובגודל", אומר אשל. רשת הספורט הצרפתית דקטלון, שכפי שנחשף ב"כלכליסט", תפתח חנות בישראל בשנה הבאה ומנהלת מו"מ בין היתר עם גזית גלוב, צפויה לפתוח אף היא חנות באזור, אך לא במתחם הנוכחי שבנייתו צפויה להסתיים ב-2019. גזית גלוב ישראל עוד הודיעה על השקעה כוללת של 250 מיליון שקל בשיפוץ והרחבה של מרכזים קיימים, סכום שכולל בתוכו את הקמת הפרויקט בראשון לציון. G תל ברוך (מיקדו סנטר בתל אביב) ישופץ ב-25 מיליון שקל ומרכז חורב בחיפה עובר שיפוץ ב-60 מיליון שקל והופך לקניון בוטיק. "קסטרו סגרה את החנות בחורב וכל המותגים הרגילים יוצאים מהקניון לטובת חנויות בוטיק מקומיות. רק שופרסל וסופר פארם נשארים", נמסר מהחברה.

 

מחפשים זיכיון לרשת מצליחה? התקשרו עכשיו ותאמו פגישת יעוץ - 1700-720-720

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

אולדיס

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567