כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


קפה ג'ו_GO
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות אספרסו בר
זכיינות סחוט
זכיינות עידן 2000
זכיינות קפנטו
זכיינות איי לק
זכיינות קופיקס

פוקס ייסדה מותג בשם אמריקן איגל קידס והשיקה לו 11 חנויות

22/03/2016
פוקס ייסדה מותג בשם אמריקן איגל קידס והשיקה לו 11 חנויות

קבוצת פוקס השיקה היום (ג') את רשת אמריקן איגל קידס, לאחר שפתחה החודש 11 סניפים בו-זמנית. כל הסניפים נפתחו בתוך חנויות אמריקן איגל, בהשקעה של כ-350 אלף דולר. מדובר במיזם של אמריקן איגל ישראל, שבו פוקס שותפה ב-50%. עבור פוקס מדובר בהתרחבות בגזרת הילדים, שבה היא פעילה עם פוקס קידס ועם רשת דה צ'ילדרנס פלייס. לדברי הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי השליטה בקבוצת פוקס, "אלה ניצנים ראשונים של השותפות בין פוקס לאמריקן איגל. פתחנו פיילוט של 11 חנויות. נמתין עונה ונקבל החלטה על ההמשך יחד עם השותפים האמריקאיים".

על פניו יש לך סיכון אדיר לקניבליזציה של פוקס קידס ושל דה צ'ילדרנס פלייס.

"שוק בגדי הילדים בישראל מתקרב להערכתי ל-4 מיליארד שקל. יש 30 שחקנים, אז אם תהיה פגיעה, היא תהיה בכל השחקנים. גם אם אמריקן איגל קידס תמכור ב-50 מיליון שקל בשנה או ב-100 מיליון שקל בעוד כמה שנים, הפגיעה יכולה להיות 1%-2% משוק בגדי הילדים, והשוק הזה תחרותי. הפתיחה של דה צ'ילדרנס פלייס לא פגעה בפוקס קידס, ואנחנו לא חושבים שכאן יהיה מקרה שונה". אמריקן איגל קידס הוא יוזמה של קבוצת פוקס, לאחר שזו קיבלה את אישור החברה העולמית לייצר ולעצב את המותג. אמריקן איגל העולמית פעלה בעבר בתחום אופנת הילדים עם המותג KIDS 77, אך היא יצאה מגזרה זו לאחר מכירת המותג. לדברי כרים גאהד, מנהל השוק הבינלאומי בחברה העולמית, "בוודאות יהיה אמריקן איגל קידס בעולם. אנחנו מחכים לראות קודם איך זה ילך בישראל".- השקת מותג הילדים בעולם תיעשה בשותפות עם קבוצת פוקס?"המותג כאן נוצר בגלל השותפות עם פוקס, אבל בעולם זה תלוי בעוד גורמים. כרגע אמריקן איגל ארה"ב לא מעורבת בו, והשאלה היא באיזו מידה היא תרצה להיות מעורבת". - היה לכם כבר מותג ילדים, אבל יצאתם ממנו.

"הטעות של KIDS 77 הייתה שהמותג היה נפרד. אמריקן איגל קידס מאוד דומה ל-DNA של אמריקן איגל".

 

 

 

 

מחפש זיכיון לאחת מהרשתות הכי חזקות בשוק? לחץ כאן

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

עידן 2000

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567