כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות סחוט
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות עידן 2000
זכיינות קפנטו
זכיינות קופיקס
זכיינות איי לק
קפה ג'ו_GO
זכיינות אספרסו בר

הראל ויזל: "אני לא חושב שאנחנו במיתון. יש סיכוי שאנחנו בהאטה אבל לא מיתון"

הראל ויזל: "אני לא חושב שאנחנו במיתון. יש סיכוי שאנחנו בהאטה אבל לא מיתון"

"אני לא חושב שאנחנו במיתון. יש סיכוי שאנחנו בהאטה אבל לא מיתון", כך אמר הראל ויזל, מנכ"ל ומבעלי קבוצת פוקס בפאנל בנושא קניונים ומסחר בוועידת הקניונים העשירית שמתקיימת באילת. "בימים ראשונים של אוקטובר הייתה ירידה במכירות וכעבור שבועיים שקצת נרגע והתחיל גשם החיים חזרו למסלולם". לבכירי הקניונים בוודאי לא נוח להודות במיתון ולדברי ארנון תורן, מנכ"ל קניוני עזריאלי, "כל הזמן אומרים שיש פה מיתון. כבר שנים רבות מדברים על מיתון אבל במציאות, רשתות בינלאומיות מגיעות מחו"ל ופותחות חנויות, קניונים נבנים ויש צמיחה גדולה מאד בפעילות. מפעם לפעם יש חודשים בהם הפעילות קטנה ויורדת, אבל זה חוזר. הסך הכל רחוק ממיתון". מי שדחה את הדברים על הסף היה עופר שחטר, מנכ"ל חברת פרומול, המתמחה בניהול מרכזי מסחר שרבים מהם בפריפריה. בתגובה לדברי תורן, אמר שחטר, כי "יש גם פריפריה שאותה כנראה לא רואים מגג מגדלי עזריאלי. הגדרה של מיתון זה שלושה רבעונים רצופים של האטה. נכון שהראל ויזל יודע לעשות מהלכים נכונים וממשיך לצמוח, אבל יש את הרשתות מהפריפריה שיותר קשה להן. כל מה שאנחנו עושים בשלוש שנים אחרונות, זה להיפגש עם שוכרים שבאים אלינו עם דוחות רואי חשבון ומראים לנו שהם לא מרוויחים כסף". לדבריו, "אנחנו עושים תאטרון בובות להביא אנשים לקניונים והאינתיפאדה השאירה את האנשים בבית והגדילה את המכירות באינטרנט ב-30% בחודשיים האחרונים". הקניונים סובלים מהירידה בצריכה, ובניסיון למשוך את הלקוחות בחזרה, יצאה קבוצת עזריאלי לפני כחודש במבצע בו חולקו שוברי מתנה בשווי 50 שקלים ללקוחות, בהיקף כולל של 1.5 מיליון שקל. ויזל אמר כי מה שעזריאלי עשו זה מעט מדי. "פעם ראשונה ש-1.5 מיליון שקל עשו כל כך הרבה רעש, כי לא מצפים מקבוצת עזריאלי לדבר כזה", אמר ויזל לתורן. "השוברים שנתתם זה צעד חשוב אבל זה כסף קטן. זה צריך להיות תקציב שבועי שלכם לשוכרים, אז תמשיכו ככה". איתן בר זאב, מנכ"ל ביג מרכזי קניות אמר כי היזמים לא יפסיקו לבנות והרשתות לא יפסיקו לפתוח חנויות במיקומים טובים. "היחידים שיכולים לעצור את התהליך הזה זה אתם הקמעונאים" אמר בר זאב. "ברגע שאתם נתתם את היד להקמת קניונים - ואני לא נכנס לכמה כסף שילמו לכם לבינוי החנויות ואולי אפילו שילמו לכם דמי שכירות - בסוף אין ספק שכמות המטרים שנפתחים היא הרבה יותר גדולה מהגידול באוכלוסיה. יש ירידה בצריכה והיא תמשיך". בר זאב אמר כי הקמעונאים לא נלחמים רק בקניונים שנבנים אלא גם "במטרים הרבועים של המסכים בבית". לדבריו, "כיום אין להם אפקט רציני אבל בין 3-5% מהמסחר עובר למסחר און ליין. בארה"ב זה 10-20%. המשמעות של זה רצחנית לגבי כל מי שיושב פה בחדר. מה שיעצור את זה בסופו שלש דבר זה הקמעונאים והבנקים. הם היחידים שיכולים לעצור את זה, אבל היזמים ימשיכו לבנות. בגלילות אנחנו הולכים לייצר חווית לקוח שעוד לא היתה כמוה במדינת ישראל. בגלילות ברור שמישהו אחר יצטרך לשלם את המחיר. אין שאלה. לחלק מהאנשים שיושבים פה יש חנויות שישלמו את המחיר אבל אין ברירה. זה מה שהולך לקרות. אנשים יפסיקו ללכת למקומות מסוימים כי הם לא יקבלו את החוויה".

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

בית הפול

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567