כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות סחוט
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות קופיקס
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות קפנטו
קפה ג'ו_GO
זכיינות אספרסו בר
זכיינות עידן 2000
זכיינות איי לק

סטארבקס הקימה חנות פיילוט שעשויה להיות מודל לתת רשת חדשה

החנות, espresso shot, מיועדת להתמודד עם התורים הארוכים השולחים לקוחות למתחרים. בפיילוט שיתבצע כולו בניו יורק, יוקמו השנה עוד ארבע חנויות (מאי 2015)
26/05/2015
סטארבקס הקימה חנות פיילוט שעשויה להיות מודל לתת רשת חדשה
רשת סטארבקס הקימה חנות פיילוט, אשר במידה שתצליח תהווה מודל לתת רשת חדשה. החנות, שקיבלה את השם "espresso shot", היא בגודל צנוע של כ- 50מטר רבוע, וממוקמת במרכז הפיננסים שבמנהטן - וול סטריט. כך מדווח TRENDS - הידיעון המקוון למגמות שיווקיות.

החנות תוכננה כדי להתמודד עם אחת הבעיות המהוות נקודת חולשה של סטארבקס: ההמתנה בתור, במיוחד כאשר מזמינים את המשקה המועדף, פרפוצ'ינו, הכנתו נמשכת למעלה מדקה (במאמר מוסגר, רשת דאנקן דונאטס זיהתה כבר לפני מספר שנים חולשה זו של סטארבקס, והפכה את רשת הקפה שלה למתחרה משמעותית, במיוחד באזורים עירוניים, שם קצב החיים מואץ יותר).

בכניסה ל- "espresso shot" מקבל את פני הבאים עובד המצויד בטבלט שבאמצעותו נרשמת ההזמנה של הלקוח, ומועברת אוטומטית לדלפק. אנליסטים סבורים כי יהיו לא מעט מצבים, במיוחד בשעות לחץ טבעיות כמו בזמן ההגעה למשרד, בהפסקת הצהרים ובדרך הביתה או לפגישה דחופה, שהתורים יהיו ארוכים, מאחר שקיצור הזמן הוא בקטע ההזמנה ולא בתהליך התשלום, ההמתנה לכוס הקפה והעוגיות למיניהן.
תכנית הפיילוט כוללת הקמה של ארבע חנויות נוספות, כולן בניו יורק שיוקמו, במסלולי ההגעה למשרדים המובילים.

רשת סטארבקס מתכננת פיילוט נוסף למשלוח הזמנות לעובדי המשרדים, ומתעתדת להקים 3,000 בתי קפה חדשים במהלך חמש השנים הבאות.

העורך שמחה סיגן, מסביר כי התחרות בתחום הקפה קשה ואכזרית, והווארד שולץ, מנכ"ל הרשת, שופע חדשנות הכרוכה בהשקעות רבות, בפיילוטים שחלקם לא מוכיחים את עצמם.

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

ארקפה

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567