פוקס מוזילה את הבגדים גם ברשת The Children's Place

פוקס מוזילה את הבגדים גם ברשת The Children's Place

אחרי ההחלטה להוזיל את מחירי המחירון ברשת אמריקן איגל, קבוצת פוקס מוזילה גם את מחירי המחירון ברשת בגדי הילדים האמריקאית The Children's Place. היום (ב') הציגה מנכ"לית הרשת, מיכל ריבקינד, את השינוי במדיניות התמחור של הרשת, שבבסיסו הוזלה של המוצרים בתחילת העונה. במקביל, הרשת מצמצמת את המבצעים במהלך העונה כולה.


הרעיון הוא שהמחיר הממוצע שתגבה הרשת לפריט במהלך עונה שלמה, לא ישתנה. בחלק מהמקרים, גם המחיר הממוצע לפריט יירד.


כך למשל, חולצות פולו, שנמכרו אשתקד ב-60 שקל, כשחולצה שנייה הוצעה ב-50% הנחה, נמכרות כעת במחיר מחירון של 40 שקל – הוזלה של 33% ממחיר המחירון והוזלה של כ-10% מהמחיר הממוצע שבו נמכר הפריט בפועל.


אשתקד הוצעו ברשת ג'ינסים לילדים במחיר של 120 שקל, כשמחיר המבצע ירד ל-100 שקל לתקופה מסוימת ואפילו ל-80 שקל. כעת, כבר בתחילת העונה מחירי הג'ינסים עומדים על 80 שקל – הוזלה של 33% ממחיר המחירון.


דוגמאות נוספות כוללות מכנסיים לילדות, שאשתקד תומחרו במחיר התחלתי של 100 שקל, וחלקם במחיר התחלתי של 80 שקל, וכעת עומד מחירם על 60 שקל – הוזלה של עד 40%.



גם שמלות שתומחרו אשתקד במחיר התחלתי של 80 שקל, תומחרו השנה במחיר התחלתי של 60 שקל.


תגובה לתחרות


השינוי במדיניות התמחור של הרשת בא, בין היתר, כתגובה להתגברות התחרות בקטגוריית בגדי הילדים, שהתעוררה גם במסגרת פעילות נרחבת של קסטרו קידס בגזרה.


בנוסף, The Children's Place ישראל צועדת במדיניות החדשה אחרי החברה העולמית, שמוזילה מחירים כבר בתחילת עונה כדי למשוך לקוחות שמבקשים להצטייד לקראת העונה.


"אם בתחילת הדרך מיצבנו את עצמנו מול חברות האופנה, היום אנחנו רוצים להיות מובילים גם מול הבייסיק. כרגע לא יהיו מבצעים. הרעיון הוא שיבואו לקנות אצלנו ולא יחכו למבצע", אומרת ריבקינד.


– האסטרטגיה שלכם הייתה מוטעית?


"לא. פתחנו את הרשת, למדנו מה השוק מחפש, ואנחנו רוצים להיות יותר טובים ממה שהיינו".


– כיצד ישפיע התמחור החדש על המותג-האח פוקס?



"הקטגוריות שונות. אני לא יודעת בכמה נמכר ג'ינס בפוקס. אין חולצות פולו בפוקס. פוקס בנויה על מוצרים אחרים".


– עדיין אלה שתי רשתות בייסיק?


"ב-The Children's Place יש הרבה בייסיק, אבל היא רשת אופנה".


– הרווחיות תיפגע?


"לא, משום שכשאני עושה פחות מבצעים, אני לא יכולה לפגוע ברווחיות. בממוצע המחיר יישאר אותו מחיר, אבל אם פעם היית צריכה לחכות לסוף עונה כדי לקנות במחירים אטרקטיביים – היום את יכולה לקנות במחירים האלה בתחילת העונה".


 


מתעניין/ת בפגישת יעוץ לרכישת זיכיון בתחום האופנה? לחץ/י כאן