בהשקעה עצומה: ביג פאשן אשדוד נפתח

בהשקעה עצומה: ביג פאשן אשדוד נפתח

קבוצת ביג מרכזי קניות ממשיכה להתרחב ופותחת השבוע את BIG FASHION אשדוד – קניון מותגים חדש בסטנדרטים בינלאומיים, שבהקמתו הושקעו כ-400 מיליון שקל.



מרכז BIG FASHION אשדוד נבנה על קרקע בבעלות ביג, הממוקמת בכניסה הדרומית של העיר אשדוד בסמוך לתחנת הרכבת. המרכז החדש ישתרע על פני 60 דונם, מתוכם 25,000 מ"ר שטחי מסחר, שיבנו מעל חניון תת קרקעי ועילי הכולל אלפיים מקומות חניה בחינם. מיקומו האסטרטגי של BIG FASHION אשדוד מיועד לתת מענה כמרכז בילוי וקניות לכמליון צרכנים פוטנציאליים ברדיוס של 30-40 ק"מ, לרבות כרבע מיליון תושבי אשדוד, שהיא העיר החמישית בגודלה בישראל. צפו בסרטון שהכנו על השקת המתחם:


 


הקונספט: מרכז עיר עם שדרות רחוב


הקונספט של BIG FASHION אשדוד מבוסס על המגמות העדכניות ביותר בתחום מרכזי הקניות ומתחמי הלייפסטייל בעולם. BIG FASHION אשדוד אשר תוכנן על ידי משרד האדריכלים משה צור כמרכז עיר עם שדרות רחוב אורבניות פתוחות ומעוצבות. השדרות מאופיינות בתמהיל חנויות, עם דגש על אופנה ולייף סטייל, מתחמי בילוי ומסעדות, קומפלקס בתי קולנוע, אזורי פעילות לילדים ולמשפחות, בריכות נוי אקולוגיות ושאר אטרקציות.



בין החנויות והמותגים במתחם BIG FASHION תמצאו את H&M ,Forever 21 ,MANGO ,Urbanica, סברובסקי, קסטרו, רנואר, אמריקן איגל, פוקס, מותג ההנעלה החדש צ'ארלס & קית', אדידס, נייקי ועוד.






חי גאליס, סמנכ"ל קבוצת ביג מרכזי קניות, מציין כי BIG FASHOIN אשדוד מציע חווית בילוי וקניות בסטנדרטים בינלאומיים על פי המגמות העדכניות ביותר בתחומי הקמעונאות והלייפסטייל. היותה של קבוצת ביג קבוצה בינלאומית הפועלת הן בישראל, ארה"ב, סרביה והודו, תרמה רבות לאיפיון הבינלאומי של המתחם.



ביג מרכזי קניות, הוקמה על ידי יהודה נפתלי, ועוסקת בהפעלת מרכזים מסחריים בישראל ובארה"ב. נכון לסוף 2014 מחזיקה ביג 42 נכסים מניבים בישראל ובארה"ב, 2 מרכזים מסחריים בפיתוח ו-3 קרקעות.



מרכזי הקניות של ביג הם בדרך כלל מרכזים מסחריים פתוחים חד קומתיים, המיועדים בעיקר לקניות, להבדיל מקניונים המיועדים לבילוי ולקניות. המרכזים ממוקמים, בדרך כלל, בסמוך לצירי תנועה ראשיים ומאפשרים גישה נוחה וחניה חופשית לרווחת קהל המבקרים. המרכזים המסחריים של קבוצת ביג בישראל פועלים כיום בתפוסה מלאה.