כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות אספרסו בר
זכיינות ג'נטלמן
קפה ג'ו_GO
זכיינות עידן 2000
זכיינות קופיקס
זכיינות איי לק
זכיינות קפנטו
זכיינות סחוט

רנואר שיפרה תדמית: "המכירות עלו ב-32%"

בשוק אופנה מדשדש, דווקא ברנואר שלא נחשבה אופנתית במיוחד, טוענים לשיפור במכירות. "אנחנו יותר מדייקים בקולקציה", אמר ל-ynet מנכ"ל הרשת. "הרחבנו חנויות, שיפרנו את חוויית הקנייה. זו תשתית שאנחנו בונים ב-4-3 השנים האחרונות ומתחילים לראות פירות". הרשת אף החלה לאחרונה למכור אונליין
26/01/2015
רנואר שיפרה תדמית: "המכירות עלו ב-32%"

 


בתצוגת האופנה שערכה רשת רנואר היום (ב'), הצהירו ראשי קבוצת רנואר, כי הרשת הציגה עלייה במכירות של 32% ב-2014, בזכות "שיפור חוויית הקנייה והשירות ברשת והגדלת החנויות".  
 
איך קרה שבשוק האופנה המתקשה, שסבל ממלחמה בקיץ, שוק בו רשתות ותיקות נאבקות על צרכנים שמצמצמים קנייה או מפזרים אותה בכמה רשתות, מתמודדות עם מועדי גשם משתנים, עם מתחרים מחו"ל ועם חיתוך מחירים מהיר כבר בתחילת העונה, רנואר מצהירה ש-2014 היתה מהמוצלחות ברשת?
 
 
גידול של 16%-17% באותן חנויות
 

מנכ"ל החברה סרז' דרעי אמר ל-ynet: "הגדלנו את שטחי המכירה בחלק מהחנויות, לא בכולן, אחרת היתה עלייה בפידיונות של יותר מ-32%, פתחנו חנויות חדשות מאוד עם חווית קנייה מאוד מתקדמת. וכמובן: הרחבנו את הקולקציה, אנחנו יותר מדייקים בקולקציה, יותר טובים. אלה תשתיות שאנחנו בונים במשך 4-3 שנים ואנחנו מתחילים לראות פירות".
 
 
למה הייתם צריכים לשפר? המצב קודם היה לא טוב? היתה ירידה בפידיונות?
 
"ממש לא. רנואר לא ירדה בפידיונות שלה מעולם ב-20 שנה. מעולם. הצמיחה היום היא יותר משמעותית כיוון שעשינו מהלכים מאוד גדולים של שיפור חוויית הקנייה. אנחנו תמיד משתדלים להשתפר אבל ב-3 השנים האחרונות עשינו עבודת תשתית מאוד גדולה ברנואר. גם במוצר גם בעיצוב, גם בפתיחת משרדים, גם הגדלנו את יכולות הייצור ליכולות ייצור מאוד גדולות".
 
 
הגידול של 32% זה בכל הרשת, כולל חנויות חדשות. מה הנתונים באותן חנויות?
 
 
"ב-same store יש גידול של 16%-17% וזה כולל את תקופת המלחמה בקיץ. אנחנו מעריכים שיהיה גידול דומה השנה כיוון שאנחנו רוצים לפרוס הרבה מאוד חנויות חדשות והרבה מאוד חנויות יגדלו ויתרחבו כך שאנחנו צופים שהגידול השנה יהיה דומה לגידול בשנה שעברה. זה הכיוון להיות יותר טובים יותר חזקים".
  

האם חובבי האופנה ייכנסו לרנואר?
 
ואכן, הרשת עמלה בשנים האחרונות על שיפור התדמית שלה. מי שבעבר לא העז להיכנס לחנויות רנואר גברים ונשים, מוזמן להציץ: יש שיפור בנראות החללים ובפריטים המוצעים בהם. אמנם עדיין לא מדובר ברשת לפשניסטות (בניגוד לרשת אחרת של הקבוצה, המיועדת לצעירות: TWENTYFOURSEVEN), אך המאמץ וההשקעה ניכרים. 
 
בשוק האופנה טוענים שאכן יש עלייה במכירות בחנויות מסוימות של רנואר, בעיקר אצל הנשים, "אך גם בגברים הם עושים עבודה טובה. מתחרים בקסטרו", יחד עם זאת, טוענים הגורמים, נראה שהשיפור הגדול הוא בעיקר במותג רנואר ולא ב-TWENTYFOURSEVEN למשל.
 
 
אתר האינטרנט המכירתי היה בהרצה
 
בתצוגת האופנה היום רנואר הציגה קולקציית קיץ צעירה מתמיד. נראה שהרשת שבעבר פנתה לבנות 20 ומעלה ולגברים מן הישוב, כך לפחות עלה מעיצוב הפריטים שלה, פונה כעת גם לנערות צעירות יותר ולנערים עם מודעות לאופנה. במקביל, רנואר השיקה את אתר האינטרנט המכירתי שלה, השקה שקטה.
 
 
דוגמאות למחירים (במבצע): ג'ינס נשים: 169.9-99.9 שקל; חצאיות: 169.90-49.90 שקל. חולצות: 129.90-49.90 שקל; ג'קטים 299.90-99.90 שקל. ג'ינס גברים: 459-199.90 שקל; טי שירט: 109.90-49.90 שקל ומעילים וג'קטים: 3.99.90-179.90 שקל. נעליים (גברים ונשים) 199.90-49.90 שקל.
 
"עוד לא פרסמנו את המכירה אונליין", אומר דרעי, "האתר היה בהרצה עד עכשיו והתוצאות מצוינות".
 
 
לפי תצוגת האופנה נראה שהצערתם את הקולקציה.
 
 
"אנחנו פונים לקהל יעד מאוד רחב מגילאי 16 עד 40 וגם מי שמבוגר מ-40 יכול ליהנות אצלנו וכך גם מי שמתחת ל-16, אבל זה קהל היעד. כשאתה מגדיל חנויות, זה מאפשר לפנות לקהל יעד יותר רחב וזו היתה המטרה".
 
 
הורדתם מחירים, העליתם מחירים?
 
 
"טווח המחירים שלנו מאוד אטרקטיבי. הטווח התרחב, יש לנו גם קולקציות במחירים מאוד מאוד אטרקטיביים. יש לנו גם קולקציות שהאיכות והאופנתיות שלהן היא זו שמובילה אותן והפריטים שם קצת יותר יקרים אבל בסך הכל המחירים מאוד טובים בחנויות והקולקציות הרבה יותר מדויקות, הגדלנו צוותי עיצוב, טכנולוגיות, מערכות לוגיסטיות מאוד מתקדמות, המותג יותר מוערך היום והכנסנו הרבה מאוד לקוחות חדשים לחברה – כ-2 מיליון לקוחות ב-2014".
 
 
כמה גידול זה לעומת 2013?
 
 
"בערך 400 אלף לקוחות נוספים נוספו לחברה".

 
האם יש חנויות של רנואר שעברו את המחזור של חנויות קסטרו?
 
 
"אני לא מדבר על מתחרים ואלה מתחרים שאני מכבד שהם גם חברים. אנחנו מובילי שוק היום, ברוב הקניונים אנחנו נחשבים מותג מוביל, גם בפדיונות גם בגידולים".
 
 
יש ריבוי קניונים. זה לא גורם לקניבליזציה בחנויות?
 
 
"יש קניבליזציה אבל בסופו של יום במספרים הנומינליים זה משפר את המכירות. למשל בבאר שבע, יש קניבליזציה, אבל המכירות שלנו עלו בב"ש והרווחיות שלנו לא נפגעה. ההוצאות פחתו כי השכירות שם יותר זולה המספרים שלנו יותר גבוהים, אמנם בסניף אחד ירדו קצת, אבל הסניף הנוסף עושה יותר מההפרש אז לנו זה טוב".
 
 
כמה חנויות תפתחו ותסגרו השנה?
 
 
"אנחנו לא סוגרים חנויות. יוגדלו וייפתחו יחד משהו כמו 20 חנויות".

 
איך יהיו הפדיונות של כלל שוק האופנה ב-2015, להערכתך?
 
"שוק האופנה יהיה די יציב, לא יהיו הרבה שינויים. לטוב ולרע".

 
אלא אם כן תגיע לארץ רשת כמו אורבן אאוטפיטרס.
 
 
"נכנסו לארץ הרבה מותגים, אז מה"? 

 

מתעניין/ת בפגישת יעוץ והכוונה לרכישת זיכיון דל רנואר? לחץ/י כאן

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

אותנטי

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567