כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


קפה ג'ו_GO
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות בליקר בייקרי
זכיינות קפנטו
זכיינות סחוט
זכיינות אספרסו בר
זכיינות עידן 2000
זכיינות איי לק
זכיינות קופיקס

מקדונלד'ס העולמית עוברת מתיחת פנים בעקבות ירידה בהכנסות החברה

13/01/2015
מקדונלד'ס העולמית עוברת מתיחת פנים בעקבות ירידה בהכנסות החברה

 

מקדונלד'ס פותחת את השנה החדשה בניסיון חדש לשפר את הדימוי שלה ואת הקשרים עם הלקוחות: ענקית המזון המהיר מתכוונת לאמץ מראה חדש, כולל אריזות, שלטים ומדים חדשים. החברה מתכוונת גם להגדיל את הדגש על המילה lovin בסלוגן I'm lovin' it.

"מקדונלד'ס עוברת מפילוסופיה של 'משרתים מיליארדים' ל'מקשיבים למיליארדים'", הודיעה סמנכ"לית השיווק של החברה, דברה וואה, "אנחנו עובדים קשה יותר עכשיו מאי פעם כדי להתפתח ביחד עם הלקוחות שלנו. אנחנו פותחים במסע לשנות את מערכת היחסים והשיח".

החברה כבר החלה בתהליך החדרת מספר שינויים בניסיון להזרים דם חדש לעסקים שלה בארה"ב, שמפסידים נתחי שוק לטובת רשתות מזון מהיר אחרות כמו צ'יפטולה, המציעה אוכל מקסיקני. המכירות בסניפים הפתוחים למעלה משנה בארה"ב צנחו בנובמבר ב-4.6%, ולכן החליטו ברשת לצאת במספר יוזמות המיועדות להגדיל את הרוולנטיות של החברה לעולם הצרכנות של היום. אחת היוזמות היא פלטפורמות "צרו את הטעם שלכם" (Create Your Taste), שתאפשר ללקוחות להרכיב לעצמם את ההמבורגר. התוכניות פועלת במספר סניפים ברחבי ארה"ב.

במקדונלד'ס ממשיכים גם להגביר את השקיפות בנוגע לאיכות המזון. קמפיין בשם Our Food, Your Questions אמור לספק תשובות ליותר מ-20 אלף שאלות על המזון שהרשת מגישה. נושא נוסף קשור להפיכת המנות לבריאות יותר לילדים. בחודש שעבר החלה החברה להציע קלמנטינות כאופציה לקינוח במנות הילדים.

 

מתעניין/ת בזיכיון? לחץ/י כאן

 


 

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 10 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

אותנטי

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

אודות  זכיין  זכיינות למכירה  זיכיון לקופיקס  זכיינות למכירה  זכיינות בתי קפה  זיכיונות  ספר נהלים  זכיינות ארומה  זכיינות קופיקס  זכיינות רולדין  זיכיון לבית קפה  הזדמנויות עסקיות  זכיינות  מאמרים  מימון   צור קשר  קוד אתי לזכיינות  חוזה זיכיון  הלוואות לעסקים  דרושים  שיווק דיגיטלי   כנס זכיינות 2014   עסקים למכירה  זכיינות כאן

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567