תנובה במגעים להפוך ליצרנית של עשרות מוצרים בסופר קופיקס

תנובה במגעים להפוך ליצרנית של עשרות מוצרים בסופר קופיקס

חודש אחרי שמייסד קופיקס אבי כץ חשף את כוונתו לפתוח רשת סופרמרקטים מוזלים תחת השם סופר קופיקס, מקיים כץ עם שותפו גיל אונגר פגישות עם יצרניות המזון הגדולות במטרה לבחון שיתופי פעולה. בחודש האחרון הציגו כץ ואונגר בפני החברות את התוכנית העסקית של הרשת. השניים מבקשים שהחברות יפתחו עבורם מוצרים אשר יענו על ההתחייבות הצרכנית של הרשת למחיר קבוע של 5 שקלים עבור כל המוצרים. מוצרים זולים יחסית יימכרו ברשת במארז המשלב כמה יחידות (כדי שניתן יהיה למכור אותם ב־5 שקלים). במקביל יפותחו אריזות מוקטנות למוצרים יקרים שלא ניתן למכור במחיר זה.


"עצרנו כל פעילות כדי להתמקד בסופרמרקט"
 


בחברות המזון יצטרכו לקבל בתקופה הקרובה החלטה אם המוצרים יימכרו רק לסופר קופיקס או יהיו זמינים לכלל הרשתות. ניתן להעריך כי המהלך יוביל לצעדים דומים מצד רשתות מתחרות, שיבקשו מאותם ספקים לפתח מארזי מוצרים ייעודיים 


שיבדלו אותן משאר השוק.


נודע כי אחת היצרניות המרכזיות שאיתה נפגשו כץ ואונגר היא תנובה, וכי בין הצדדים מתנהלים מגעים לשיתוף פעולה. ההצלחה של רשת בתי הקפה קופיקס, שכבר הגיעה לכ־50 סניפים, מחייבת את יצרניות המזון לבחון ברצינות את המיזם החדש. בעקבות זאת, כיום שוקלים בתנובה את האפשרות לפתח סדרת מוצרים ייעודיים לסופר קופיקס. אם המגעים יצלחו תייצר תנובה עבור הרשת לא רק מוצרי חלב, אלא מוצרים מכל תחומי הפעילות שלה שיכללו מוצרי בשר, ביצים, ירקות קפואים, מאפים, נקניקים ועוד.


בשבוע שעבר, בהרצאה שהעניק כץ בפני מועדון המנהלים של הפקולטה למינהל עסקים במרכז האקדמי למשפט ולעסקים ברמת גן, הוא חשף את התוכניות של רשת הסופרים החדשה. "עצרנו את כל הפעילות וההתרחבות כדי להתמקד בדבר אחד – סופר קופיקס. זה הולך להיות הדבר הכי גדול שעשיתי בחיים שלי", אמר כץ. בהמשך דבריו הוא אמר כי יש לו בשורה. "תנובה מצטרפת אלינו לסופר קופיקס, והולכת לפתח עבורנו מוצרים מיוחדים וייעודיים שיימכרו ברשת החדשה", אמר כץ בהרצאה.


"אנו במו"מ עם כל הגורמים הגדולים בענף"



 כץ הוסיף כי תנובה מבקשת להיות אהודה על ציבור הצרכנים שהפנה את זעמו כלפיה במחאת הקוטג'. "נמאס להם להיות אלו שהצרכן מתעצבן עליהם, והם רוצים לעבור לצד שהצרכן אוהב", אמר כץ בהרצאה.


הסניף הראשון של סופר קופיקס צפוי להיפתח באפריל, ובכוונת הרשת לפתוח בשלב הראשון 20 סניפים. הסניפים ימוקמו במרכזי ערים ובשכונות גדולות, וכל אחד מהם ישתרע על 150–400 מ"ר. לדברי כץ, מגוון המוצרים יכלול כ־600 פריטים מכל הקטגוריות שלהן זקוק משק הבית, וצפוי להשתנות בהתאם להסכמי הסחר שייחתמו עם יצרנים וספקים.


 כץ מסר אתמול כי "הציטוטים נלקחו מתוך הרצאה שנתתי, ומעבר לכך אין ברצוני להתייחס לדברים. סופר קופיקס נמצאת במו"מ עם כל הגורמים הגדולים בענף".


מתנובה נמסר בתגובה: "אנו בוחנים שיתופי פעולה עם כל קמעונאי חדש שנכנס לשוק, ובין אלה גם עם קופיקס".


 


 


מתעניין/ת בפגישת יעוץ והכוונה? לחץ/י כאן