H&O מנסה להתחזק בשוק אופנת הילדים

H&O מנסה להתחזק בשוק אופנת הילדים


בגדי הילדים של נייקי שייכים לקטגוריית אופנת הספורט לילדים, ואינם נמכרים בארץ. תקופת הזיכיון שעליה סיכמה H&O הינה עשר שנים. בשלב ראשון המותגים ייכנסו לכל 36 חנויות H&O בפורמט של "חנות בתוך חנות" (כל מחלקה שבה יימכרו המותגים תשתרע על כ־50 מ"ר). בשלב הבא, במהלך השנה הקרובה, מתכננת H&O לפתוח רשת עצמאית שתכלול 25 חנויות, שבהן יימכרו שלושת המותגים. כל אחת מהחנויות העצמאיות תשתרע על 100 מ"ר. עלות ההשקעה בכל חנות תעמוד על כמיליון שקל.


 


סניף H&O ביגאל אלון בת"א. אסטרטגיה דומה לזו שבוצעה בקרטרס  




H&O נקטה באסטרטגיה דומה, כאשר קיבלה את הזיכיון על מותג הילדים האמריקאי קרטרס, שהוכנס בשלב ראשון לחנויות שלה, ורק בשלב שני ל־10 חנויות עצמאיות שנפתחו למותג ולמותג אושקוש (עד סוף השנה ייפתחו 10 חנויות נוספות של שני המותגים).


 מנכ"ל H&O עמיר משה אישר את פרטי הידיעה ומסר כי "הרשת תשקיע 8 מיליון שקל בהכנסת המותגים לשוק, כאשר 6 מיליון שקל מתוכם יופנו לבינוי הקורנרים (המחלקות המיוחדות שבהן יימכרו המותגים – א"י), והיתר לקמפיין השיווקי שלהם". לדברי משה, בתקופת ההשקה יוצעו המותגים בהנחה של 25%.



H&O מבקשת להתחרות עם המותגים, הן ברשתות הקמעונאות הבינלאומיות שנכנסו לארץ והן בזכייניות המקומיות שנכנסו לקטגוריית בגדי הילדים. אמנם מדובר במותגי ספורט, שאינם מתחרים באופן ישיר בבגדי הילדים של קסטרו, הוניגמן או מנגו, אבל יחזקו את אחיזתה של H&O בשוק אופנת הילדים, כאשר יצטרפו למספר לא מבוטל של מותגי אופנה לילדים שבהם מחזיקה הרשת (ובהם, פרט לקרטרס ואושקוש גם צ'מפיון, בגדי ילדים עם דמויות ממותגות, וחליפות של ברצלונה וריאל מדריד). באופן ספציפי, צפויים המותגים להקנות ל־O&H יתרון בתחום אופנת הספורט לילדים.




התחרות בשוק בגדי הילדים הפכה לסוערת בשנתיים האחרונות. בעוד שבעבר שיחקו בזירה זו רק פוקס, הוניגמן, דלתא, זארה, קדס ועוד מספר מצומצם של מותגים, בשנים האחרונות נכנסו לקטגוריה גם רשתות מנגו, H&M, פוראבר 21, קסטרו, ורשת THE CHILDREN'S PLACE, שהפכו את המשבצת לצפופה במיוחד. התחרות בקטגוריה התעצמה, נוכח המגמה ההולכת וגוברת של צרכנים לרכוש בגדי ילדים באתרי קניות בחו"ל.


מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן