H&O מנסה להתחזק בשוק אופנת הילדים |
||
אורנה יפת,כלכליסט | ||
בגדי הילדים של נייקי שייכים לקטגוריית אופנת הספורט לילדים, ואינם נמכרים בארץ. תקופת הזיכיון שעליה סיכמה H&O הינה עשר שנים. בשלב ראשון המותגים ייכנסו לכל 36 חנויות H&O בפורמט של "חנות בתוך חנות" (כל מחלקה שבה יימכרו המותגים תשתרע על כ־50 מ"ר). בשלב הבא, במהלך השנה הקרובה, מתכננת H&O לפתוח רשת עצמאית שתכלול 25 חנויות, שבהן יימכרו שלושת המותגים. כל אחת מהחנויות העצמאיות תשתרע על 100 מ"ר. עלות ההשקעה בכל חנות תעמוד על כמיליון שקל. סניף H&O ביגאל אלון בת"א. אסטרטגיה דומה לזו שבוצעה בקרטרס
H&O מבקשת להתחרות עם המותגים, הן ברשתות הקמעונאות הבינלאומיות שנכנסו לארץ והן בזכייניות המקומיות שנכנסו לקטגוריית בגדי הילדים. אמנם מדובר במותגי ספורט, שאינם מתחרים באופן ישיר בבגדי הילדים של קסטרו, הוניגמן או מנגו, אבל יחזקו את אחיזתה של H&O בשוק אופנת הילדים, כאשר יצטרפו למספר לא מבוטל של מותגי אופנה לילדים שבהם מחזיקה הרשת (ובהם, פרט לקרטרס ואושקוש גם צ'מפיון, בגדי ילדים עם דמויות ממותגות, וחליפות של ברצלונה וריאל מדריד). באופן ספציפי, צפויים המותגים להקנות ל־O&H יתרון בתחום אופנת הספורט לילדים.
מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן |
H&O מנסה להתחזק בשוק אופנת הילדים
2 באוקטובר 2014
X