כניסה לחברים רשומים



הרשם לניוזלטר


קפה ג'ו_GO
זכיינות אספרסו בר
זכיינות אינגליש קייק
עמית - GO
זכיינות קפה גרג
דון פרדו GO
זכיינות ג'וני קריספי
זכיינות בוסתן
זכיינות עידן 2000
זכיינות ג'נטלמן
זכיינות ענק המחשבים
זכיינות קפנטו
זכיינות רוזה אקספרס
זכיינות אושי אושי
זכיינות סחוט

זכיינית חדשה למשקפי 'אוקלי'

23/06/2008

חברת "לוקסאוטיקה ישראל", נציגתה של לוקסאוטיקה העולמית, קיבלה את הזיכיון לשיווק והפצת מותג המשקפיים המוביל "אוקלי" בישראל. המותג "אוקלי" מצטרף לשורת מותגי הפרימיום עליהם אחראית החברה, ביניהם: דולצ'ה וגבאנה, ורסאצ'ה, שאנל, ברברי, בולגרי, ווג, D&G, ארנט , מיו מיו, פרסול, ראלף לורן ועוד.
 
במסגרת רכישת המותג על ידי החברה העולמית,תשווק "לוקסאוטיקה ישראל" את משקפי השמש של "אוקלי" בחנויות האופטיקה המובילות בארץ למשקפיים ותהיה הנציגה הבלעדית בישראל של המותג המוביל.
 
נועה ישר-אל מנהלת השיווק של "לוקסאוטיקה ישראל", מסרה :"שוק המשקפיים בארץ הנו שוק תחרותי ורווי מותגים, אנו מאמינים כי רכישת המותג המוביל "אוקלי" אשר מהווה אייקון חברתי בעולם, תוביל לצמיחה בהיקף המכירות של החברה. המותג המוביל ירחיב את ההיצע הקיים בקו מוצרי משקפי השמש הספורטיביים, וייתן מענה לקהל הולך וגדל המחפש משקפיים ספורטיביות איכותיות ומקצועיות. לצד משקפי השמש ישווקו גם משקפי ראייה בעיצוב ספורטיבי מתוחכם".
 
עוד הוסיפה ישר-אל  "חברת לוקסאוטיקה ישראל פועלת רבות על מנת להעניק ללקוחותיה את מגוון המותגים המובילים והיוקרתיים ותמשיך לעשות כך בהחדרת מותגים יוקרתיים נוספים לשוק המשקפיים בישראל".
 
שוק המשקפיים בישראל נאמד בכמיליארד שקל בשנה. השוק מתחלק לשתי קטגוריות: קטגוריית משקפי השמש מגלגלת כ-300 מיליון שקל בשנה ואילו קטגוריית משקפי הראייה נאמדת בכ-700 מיליון שקל בשנה.

 

מהות הזכיינות היא שרשת מזכה מוכרת לזכייניה שירותי ניהול הכוללים תמיכה רציפה בתמורה לתמלוגים שוטפים. במקרים רבים חוסר הצלחה של רשתות מזכות נובע מאימוץ מודל זכייני שאינו מתאים או מניהול לקוי של הזכיינים. תשתית נכונה, גיבוש מודל זכייני נכון, ספר נהלים מדויק, חוזה זיכיון מנוסח כראוי, גיוס זכיינים איכותיים ומגננוני תמיכה ובקרה, הם אשר מובילים להצלחה בזכיינות.

קרא עוד...

להלן 3 טיפים מנצחים אשר יאפשרו לך, הזכיין הפוטנציאלי לקבל ההחלטה מושכלת ונכונה, אשר תשפיע על הצלחתך ברכישת הזיכיון וישפכו אור על כדאיות העסקה...

 

 

  

 

קרא עוד...

המרכז לקידום זכיינות בישראל רואה בכללי אתיקה בזכיינות ערך עליון הן ביחסים הטרום חוזיים והן ביחסים השוטפים בין רשת מזכה לבין זכייניה וזכייניה הפוטנציאליים. לנוכח העובדה כי בארץ אין חוק אשר מסדיר את הפעילות של ענף הזכיינות וכי חסרים סטנדרטים שישמרו על התנהלות ראויה ביחסים שבין רשתות מזכות ובין זכיינים, יישום של כללי אתיקה בענף הינו בעל חשיבות...

קרא עוד...

צור קשר

מלא פרטים וניצור אתך קשר בהקדם
*הקלד את הקוד הבא

  אודות Ι זכיין Ι זיכיון למכירה Ι זכיינות למכירה Ι זכיינים Ι זכיינות בתי קפה Ι זיכיונות Ι ספר נהלים Ι זכיינות ארומה Ι זכיינות קופיקס Ι זיכיון Ι זכיינות רולדין Ι זיכיון לבית קפה Ι הזדמנויות עסקיות Ι זכיינות Ι  מאמרים Ι מימון Ι צור קשר Ι קוד אתי לזכיינות  Ι חוזה זיכיון Ι הלוואות לעסקים Ι דרושים  Ι שיווק דיגיטלי Ι כנס זכיינות 2014 

המרכז לקידום זכיינות בישראל l פרנקס יעוץ עסקי בע"מ l רח' דרך החורש 4, בית אפריקה ישראל, ת.ד 12822 יהוד 56470 l טל' 1-700-720-720 l פקס: 03-5322567