הראל ויזל: "יש חברות אופנה שהתחילו להתנהג באסטרטגיה של עוף בשקל"

קבוצת פוקס השיקה היום רשמית את רשת הילדים הבינלאומית דה צ'ילדרנס פלייס, עם פתיחת החנות בקניון G בכפר סבא. חנויות נוספות של המותג האמריקאי נפתחו באילת, במודיעין, בבית שמש, בנצרת עילית, בטבריה ובירושלים. עד סוף השנה תמנה הרשת 23 חנויות ולדברי ויזל הוא עתיד לחתום על חוזי שכירות עד שנת 2017.


 


בימים האחרונים, לקראת ההשקה, נערכו במספר עיתונים השוואות מחירים בין פריטים של דה צ'ילדרנס פלייס לבין פריטי לבוש של מותגים מתחרים. במרבית הכתבות הוצג המותג כיקר יותר ביחס למתחרים ונמצא כי התמחור בישראל אף גבוה יותר מתמחור המוצרים בארה"ב.


 


הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס, התייחס בזעם לכתבות ההשוואה ולאסטרטגיית המחיר של המתחרים, מבלי שהסכים לנקוב בשמות המתחרים. "כמעט בכל המותגים בקבוצה שלנו אנחנו מוכרים במחיר הכי זול בישראל. בטח עם מותג כמו דה צ'ילדרנס פלייס, שהוא ווליו פור מאני אמיתי. זה נחמד שהמתחרים שמים שמלה אחת ב-39 שקל לצורך השוואת המחירים של העיתונאים ויתר השמלות בחנות יקרות הרבה יותר משלנו. אם יש שלט של 39 שקל על שמלה אחת, אז אני יודע לשים שלט של 19.90 שקל. אני רואה כמה חברות אופנה שהתחילו להתנהג באסטרטגיה של 'עוף בשקל'. בשמלות אנחנו זולים יותר מארה"ב כי יש למותג מתחרים בארץ שאותם אנחנו צריכים לנצח. צ'ילדרנס זו חנות למאס מרקט.  אם הייתי חושב שזה לואי ויטון הייתי מוכר במחיר אחר".


 


"אני אמיץ גדול אבל לא הייתי פותח סתם 23 חנויות בו זמנית. עשינו מחקרים וגילינו שיש מודעות גבוהה למותג", אמר ויזל והוסיף בציניות: "יכול להיות שהטי שירט של צ'ילדרנס פלייס ימכר בניו יורק ב-10 שקלים יותר זול. אז אנא הזמן כרטיס טיסה, תוציא ויזה לארה"ב, תזמין מלון ב-400 דולר ללילה בניו יורק, ותרוויח 10 שקלים על הטי שירט".


 


דה צ'ילדרנס פלייס מציעה פריטי לבוש בסיסיים וחגיגיים לגילאי אפס עד 14. הרשת מונה בארה"ב ובקנדה 1100 חנויות. בשנת 2012 החלה לפתוח חנויות גם מחוץ לארה"ב וכיום היא מפעילה כ-30 חנויות במזרח התיכון באמצעות זכיינים.


 


 


מתעניין/ת בפגישת יעוץ? לחץ/י כאן